شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده‌سازی کسب و کار الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط با استفاده از MADM فازی

یاسر امیـری؛ حبیب الله سالارزهی؛ رقیـه پریش

دوره 3، شماره 2 ، مهر 1390، ، صفحه 54-75

https://doi.org/10.22067/pmt.v0i0.15937

چکیده
  چکیده شرکت های کوچک و متوسط نقش عمده‌ای در اقتصاد ملی دارند. برخورداری از فرایندهای الکترونیکی فرصت‌های زیادی را برای این شرکت ها برای مشارکت در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم می آورد. هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر پیاده‌سازی کسب و کار الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط است. بدین منظور پس از بررسی پیشینه پژوهش و استخراج ...  بیشتر